pytania i odpowiedzi do SIWZ 1
W związku z pytaniami wykonawców w sprawie ogłoszonego przetargu nieograniczonego na „Zakup materiałów reklamowych”, zamieszcza się treść pytań oraz odpowiedzi:
Pytanie nr 1
Proszę o wyjaśnienie kwestii w jaki sposób można dotrzymać terminu realizacji 15.10.2010 uwzględniając następujące okoliczności: składanie ofert jest dnia 30.09.2010 , zakładając natychmiastowe rozstrzygnięcie umowę można z wybranym oferentem podpisać po terminie przeznaczonym na odwołania czyli ok.6-7.10.2010 .W myśl zawartych zapisów w projekcie umowy mają Państwo 5 dni na akceptację projektów , a oferent kolejne 5 dni na dokonanie poprawek , trzeba też założyć jakiś okres czasu (nawet b.krótki) na wykonanie tych pierwotnych projektów , po tym wszystkim wykonawca ma 10 dni na realizację zamówienia- jak te terminy można zmieścić do dnia 15.10.2010 , jest to matematycznie niemożliwe.
Pytanie nr 2
W specyfikacji jest napisane, że termin realizacji zamówienia 10 dni:
4. Termin realizacji 10 dni roboczych od akceptacji projektów graficznych materiałów reklamowych, a w pkt. 5:
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : Termin zakończenia wykonywania usługi – 15 października 2010 r.
Którego terminu możemy się trzymać?
(Jeżeli nie zaakceptujemy plików graficznych do 1.10.2010 r. nie zmieścimy się w 10 dniach roboczych aby dostarczyć towar do 15.10.)
Odpowiedź na pytanie nr 1 i 2
Zmienia się termin wykonania całości zamówienia na dzień 22 października 2010 r.
Pytanie nr 3
Dot. zapisu w SIWZ :
„Zapewnienie możliwości konsultacji graficznych w ciągu 20 godzin roboczych w siedzibie Zamawiającego w celu przygotowania wszystkich produktów reklamowych we współpracy z przedstawicielem Zamawiającego i w oparciu o wytyczne Zamawiającego”.
Czy Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie konsultacji graficznych telefonicznie i mailowo? (ustalenia telefoniczne na początku, potem pliki do akceptacji drogą mailową i w razie zmian wprowadzanie poprawek)
Odpowiedź na pytanie nr 3
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie konsultacji graficznych telefonicznie i mailowo.
Pytanie nr 4
Termin realizacji USB w 9 wersjach kolorystycznych wynosi u nas 16 dni roboczych od akceptacji wizualizacji. Czy Zamawiający dopuszcza taki termin realizacji? (Pozostałe pozycje do 10 dni roboczych)
Odpowiedź na pytanie nr 4
Zmienia się termin wykonania całości zamówienia na dzień 22 października 2010 r.
Pytanie nr 5
Nadruk na korpusie długopisa jednostronny czy dwustronny ?
Odpowiedź na pytanie nr 5
Nadruk na korpusie długopisa jednostronny.
W związku z powyższymi zmianami zmienia się termin składania ofert na dzień 22 października 2010 r. do godz. 10.00, termin otwarcia ofert w dniu 22 października 2010 r.
Pytanie nr 1
Proszę o wyjaśnienie kwestii w jaki sposób można dotrzymać terminu realizacji 15.10.2010 uwzględniając następujące okoliczności: składanie ofert jest dnia 30.09.2010 , zakładając natychmiastowe rozstrzygnięcie umowę można z wybranym oferentem podpisać po terminie przeznaczonym na odwołania czyli ok.6-7.10.2010 .W myśl zawartych zapisów w projekcie umowy mają Państwo 5 dni na akceptację projektów , a oferent kolejne 5 dni na dokonanie poprawek , trzeba też założyć jakiś okres czasu (nawet b.krótki) na wykonanie tych pierwotnych projektów , po tym wszystkim wykonawca ma 10 dni na realizację zamówienia- jak te terminy można zmieścić do dnia 15.10.2010 , jest to matematycznie niemożliwe.
Pytanie nr 2
W specyfikacji jest napisane, że termin realizacji zamówienia 10 dni:
4. Termin realizacji 10 dni roboczych od akceptacji projektów graficznych materiałów reklamowych, a w pkt. 5:
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : Termin zakończenia wykonywania usługi – 15 października 2010 r.
Którego terminu możemy się trzymać?
(Jeżeli nie zaakceptujemy plików graficznych do 1.10.2010 r. nie zmieścimy się w 10 dniach roboczych aby dostarczyć towar do 15.10.)
Odpowiedź na pytanie nr 1 i 2
Zmienia się termin wykonania całości zamówienia na dzień 22 października 2010 r.
Pytanie nr 3
Dot. zapisu w SIWZ :
„Zapewnienie możliwości konsultacji graficznych w ciągu 20 godzin roboczych w siedzibie Zamawiającego w celu przygotowania wszystkich produktów reklamowych we współpracy z przedstawicielem Zamawiającego i w oparciu o wytyczne Zamawiającego”.
Czy Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie konsultacji graficznych telefonicznie i mailowo? (ustalenia telefoniczne na początku, potem pliki do akceptacji drogą mailową i w razie zmian wprowadzanie poprawek)
Odpowiedź na pytanie nr 3
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie konsultacji graficznych telefonicznie i mailowo.
Pytanie nr 4
Termin realizacji USB w 9 wersjach kolorystycznych wynosi u nas 16 dni roboczych od akceptacji wizualizacji. Czy Zamawiający dopuszcza taki termin realizacji? (Pozostałe pozycje do 10 dni roboczych)
Odpowiedź na pytanie nr 4
Zmienia się termin wykonania całości zamówienia na dzień 22 października 2010 r.
Pytanie nr 5
Nadruk na korpusie długopisa jednostronny czy dwustronny ?
Odpowiedź na pytanie nr 5
Nadruk na korpusie długopisa jednostronny.
W związku z powyższymi zmianami zmienia się termin składania ofert na dzień 22 października 2010 r. do godz. 10.00, termin otwarcia ofert w dniu 22 października 2010 r.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Izabela Grabiec - Kowol |
Data wprowadzenia: | 2010-09-28 09:40:00 |
Opublikował: | Izabela Grabiec - Kowol |
Data publikacji: | 2010-09-28 09:40:00 |
Ostatnia zmiana: | 2010-09-28 09:40:00 |
Ilość wyświetleń: | 319 |