URZĄD GMINY W GODOWIE   OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

 

na stanowisko  młodszego referenta ds. księgowości budżetowej

 w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów

 

 

1.            Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

 

 

2.            Określenie stanowiska urzędniczego:

młodszy referent ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów

 

 

3.            Wymagania niezbędne:

    obywatelstwo polskie;

    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

    nieposzlakowana opinia,

    brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

    posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,

  wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości i finansów,

  umiejętność obsługi komputera,

    znajomość przepisów prawnych ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń w zakresie rachunkowości, wynagradzania pracowników samorządowych, sprawozdawczości budżetowej i gospodarki finansowej jednostek budżetowych

 

 

4.            Wymagania dodatkowe:

  znajomość klasyfikacji budżetowej,

  znajomość przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń, umów cywilnoprawnych, obliczania zasiłków chorobowych,

  znajomość przepisów dotyczących ewidencji środków trwałych,

  znajomość obsługi programu Płatnik, Symfonia, Bestia,

 

Ponadto mile widziana praktyka w księgowości z preferencją dla doświadczeń nabytych w jednostkach sektora finansów publicznych oraz następujące predyspozycje osobowościowe:

  umiejętność pracy w zespole,

  umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do  wykonywania zadań, gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,

  dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność,

    dokładność, terminowość, samodyscyplina

    dyskrecja.

 

 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:

 

1)     Obliczanie wynagrodzeń pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych.

2)     Prowadzenie dokumentacji płacowej. 

3)     Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych – zgłaszanie, wygłaszanie, deklaracje, odprowadzanie terminowe składek.

4)     Prowadzenie spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych – obliczanie, deklaracje, terminowe odprowadzanie zaliczek.

5)     Prowadzenie kart ewidencyjnych korzystania z ZFŚS w zakresie opłacania podatku dochodowego od osób fizycznych.

6)     Sporządzanie zaświadczeń o wysokości osiągniętego przychodu lub dochodu pracowników, zleceniobiorców.

7)     Bieżące regulowanie zobowiązań – prowadzenie spraw związanych z płatnościami urzędu.

8)     Prowadzenie rejestru faktur.

9)     Prowadzenie centralnego rejestru umów oraz ewidencja księgowa zaangażowania.

10)  Współpraca z Referatem Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy oraz  Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie realizacji dochodów z zakresu administracji rządowej.

11)  Wprowadzenie dokumentów sprawozdawczych, uchwał oraz zarządzeń do systemu BESTIA.

12)  Prowadzenie rejestrów aktów wewnętrznych oraz upoważnień komórki organizacyjnej.

13)  Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,

14)  Prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, ich dekretacja oraz wprowadzanie do programów.

15)  Prowadzenie ewidencji, wyceny środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, przyjmowanie na stan, naliczanie oraz wprowadzanie na karty środka trwałego ich umorzeń.

16)  Sporządzanie sprawozdań w zakresie majątku gminnego.

17)  Opracowywanie informacji o stanie mienia komunalnego.

18)  Przygotowywanie akt do archiwum.

 

 

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

b) curriculum vitae wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,

h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;

i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997  r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458.

j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Klienta na parterze urzędu,  w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: młodszego  referenta ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów w terminie do dnia 16 listopada 2010 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.godow.bip.info.pl) oraz  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.

 

9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 grudnia 2010 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umową na czas określony  nie przekraczający 6 miesięcy

Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego w terminie do 1 miesiąca od daty zatrudnienia.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela  Pani Beata Kałusek – Skarbnik Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 30).

 

                                                           Wójt Gminy Godów

 

                                                         /-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk

Godów, dnia 03 listopada 2010 r.