Urząd Gminy w Godowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: młodszego referenta ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów
URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
na stanowisko młodszego referenta ds. księgowości budżetowej
w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
młodszy referent ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów
3. Wymagania niezbędne:
– obywatelstwo polskie;
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
– nieposzlakowana opinia,
– brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
– posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,
– wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości i finansów,
– umiejętność obsługi komputera,
– znajomość przepisów prawnych ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń w zakresie rachunkowości, wynagradzania pracowników samorządowych, sprawozdawczości budżetowej i gospodarki finansowej jednostek budżetowych
4. Wymagania dodatkowe:
– znajomość klasyfikacji budżetowej,
– znajomość przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń, umów cywilnoprawnych, obliczania zasiłków chorobowych,
– znajomość przepisów dotyczących ewidencji środków trwałych,
– znajomość obsługi programu Płatnik, Symfonia, Bestia,
Ponadto mile widziana praktyka w księgowości z preferencją dla doświadczeń nabytych w jednostkach sektora finansów publicznych oraz następujące predyspozycje osobowościowe:
– umiejętność pracy w zespole,
– umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań, gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
– dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność,
– dokładność, terminowość, samodyscyplina
– dyskrecja.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
1) Obliczanie wynagrodzeń pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych.
2) Prowadzenie dokumentacji płacowej.
3) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych – zgłaszanie, wygłaszanie, deklaracje, odprowadzanie terminowe składek.
4) Prowadzenie spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych – obliczanie, deklaracje, terminowe odprowadzanie zaliczek.
5) Prowadzenie kart ewidencyjnych korzystania z ZFŚS w zakresie opłacania podatku dochodowego od osób fizycznych.
6) Sporządzanie zaświadczeń o wysokości osiągniętego przychodu lub dochodu pracowników, zleceniobiorców.
7) Bieżące regulowanie zobowiązań – prowadzenie spraw związanych z płatnościami urzędu.
8) Prowadzenie rejestru faktur.
9) Prowadzenie centralnego rejestru umów oraz ewidencja księgowa zaangażowania.
10) Współpraca z Referatem Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy oraz Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie realizacji dochodów z zakresu administracji rządowej.
11) Wprowadzenie dokumentów sprawozdawczych, uchwał oraz zarządzeń do systemu BESTIA.
12) Prowadzenie rejestrów aktów wewnętrznych oraz upoważnień komórki organizacyjnej.
13) Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
14) Prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, ich dekretacja oraz wprowadzanie do programów.
15) Prowadzenie ewidencji, wyceny środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, przyjmowanie na stan, naliczanie oraz wprowadzanie na karty środka trwałego ich umorzeń.
16) Sporządzanie sprawozdań w zakresie majątku gminnego.
17) Opracowywanie informacji o stanie mienia komunalnego.
18) Przygotowywanie akt do archiwum.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458.
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Klienta na parterze urzędu, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: młodszego referenta ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów w terminie do dnia 16 listopada 2010 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.godow.bip.info.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.
9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 grudnia 2010 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umową na czas określony nie przekraczający 6 miesięcy
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego w terminie do 1 miesiąca od daty zatrudnienia.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela Pani Beata Kałusek – Skarbnik Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 30).
Wójt Gminy Godów
/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk
Godów, dnia 03 listopada 2010 r.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Paweł Grobelny |
Data wprowadzenia: | 2010-11-04 09:50:00 |
Opublikował: | Paweł Grobelny |
Data publikacji: | 2010-11-04 09:50:00 |
Ostatnia zmiana: | 2010-11-04 09:50:00 |
Ilość wyświetleń: | 400 |