URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

samodzielne stanowisko podinspektora ds. realizacji
projektu „Mój Europass kluczem do sukcesu”



1.Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

2.Określenie stanowiska urzędniczego:
podinspektor  ds. realizacji  projektu  „Mój Europass kluczem do sukcesu”

3.Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe o specjalności:   ekonomia, rachunkowość i  finanse, europeistyka, administracja               
6) biegła obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, generator wniosków aplikacyjnych oraz wniosków o płatność)
7) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego
8) praktyczna znajomość  „Instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych” (Dz. U. z 1999 roku, Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.)
9) znajomość przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości (w tym podatku VAT) i  zamówień publicznych.

4.Wymagania pożądane:
a)  znajomość szczegółowego Opisu Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
b) zdolności organizacyjne;
c) umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do    wykonywania zadań;
d) umiejętność pracy w zespole;
e) dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do pracy
f) rzetelność, dokładność, solidność, kultura osobista.

5. Doświadczenie zawodowe:
- doświadczenie w koordynacji lub realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej, ze środków Europejskiego Funduszu społecznego oraz innych źródeł

6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
a)kontrola i koordynacja wszystkich zadań merytorycznych i finansowych związanych z projektem;
b)kierowanie praca oraz zarządzanie Zespołem Projektowym, w tym zwoływanie posiedzeń i wyznaczanie zadań członkom Zespołu;
c)merytoryczny nadzór nad realizacja projektu;
d)gromadzenie, opracowywanie i analizowanie dokumentów niezbędnych do realizacji projektu
e)realizacja umów sporządzanych w oparciu o ustawę  prawo zamówień publicznych oraz przestrzeganie jej procedur;
f)nadzorowanie oraz weryfikowanie sprawozdawczości wobec Instytucji Pośredniczącej;
g)sprawozdanie oraz zatwierdzanie wniosków o płatność;
h)współpraca z Instytucją Pośredniczącą w związku z realizacja projektu;
i)sprawdzanie stosowanych umów oraz aneksów;
j)kontrola wewnętrzna projektu;
k)współpraca z członkami Zespołu Projektowego;
l)zapewnienie jakości i terminowości wykonywanych zadań.

7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997  r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami).
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu,  w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na  stanowisko podinspektora ds. realizacji  projektu  „Mój Europass kluczem do sukcesu” w terminie do dnia 18 czerwca 2010 r. do godz. 13.00. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.

10. Osoba wybrania w wyniku naboru zostanie zatrudniona na podstawie umowy o pracę na czas określony od dnia   01.09.2010 r.  do 31.08.2012 r.  w pełnym wymiarze czasu pracy.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela  Pani Katarzyna Kubica –  Kierownik Referatu Edukacji, Kultury i Zdrowia  (tel.4765065, 4765063 wew. 34).



                                                                                     Wójt Gminy Godów

                                                                            /-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk

Godów, dnia 07 czerwca  2010 r.