Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy: samodzielne stanowisko podinspektora ds. realizacji projektu „Mój Europass kluczem do sukcesu”
URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
samodzielne stanowisko podinspektora ds. realizacji
projektu „Mój Europass kluczem do sukcesu”
projektu „Mój Europass kluczem do sukcesu”
1.Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
2.Określenie stanowiska urzędniczego:
podinspektor ds. realizacji projektu „Mój Europass kluczem do sukcesu”
3.Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe o specjalności: ekonomia, rachunkowość i finanse, europeistyka, administracja
6) biegła obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, generator wniosków aplikacyjnych oraz wniosków o płatność)
7) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego
8) praktyczna znajomość „Instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych” (Dz. U. z 1999 roku, Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.)
9) znajomość przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości (w tym podatku VAT) i zamówień publicznych.
4.Wymagania pożądane:
a) znajomość szczegółowego Opisu Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
b) zdolności organizacyjne;
c) umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań;
d) umiejętność pracy w zespole;
e) dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do pracy
f) rzetelność, dokładność, solidność, kultura osobista.
5. Doświadczenie zawodowe:
- doświadczenie w koordynacji lub realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej, ze środków Europejskiego Funduszu społecznego oraz innych źródeł
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
a)kontrola i koordynacja wszystkich zadań merytorycznych i finansowych związanych z projektem;
b)kierowanie praca oraz zarządzanie Zespołem Projektowym, w tym zwoływanie posiedzeń i wyznaczanie zadań członkom Zespołu;
c)merytoryczny nadzór nad realizacja projektu;
d)gromadzenie, opracowywanie i analizowanie dokumentów niezbędnych do realizacji projektu
e)realizacja umów sporządzanych w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych oraz przestrzeganie jej procedur;
f)nadzorowanie oraz weryfikowanie sprawozdawczości wobec Instytucji Pośredniczącej;
g)sprawozdanie oraz zatwierdzanie wniosków o płatność;
h)współpraca z Instytucją Pośredniczącą w związku z realizacja projektu;
i)sprawdzanie stosowanych umów oraz aneksów;
j)kontrola wewnętrzna projektu;
k)współpraca z członkami Zespołu Projektowego;
l)zapewnienie jakości i terminowości wykonywanych zadań.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami).
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. realizacji projektu „Mój Europass kluczem do sukcesu” w terminie do dnia 18 czerwca 2010 r. do godz. 13.00. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.
10. Osoba wybrania w wyniku naboru zostanie zatrudniona na podstawie umowy o pracę na czas określony od dnia 01.09.2010 r. do 31.08.2012 r. w pełnym wymiarze czasu pracy.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela Pani Katarzyna Kubica – Kierownik Referatu Edukacji, Kultury i Zdrowia (tel.4765065, 4765063 wew. 34).
Wójt Gminy Godów
/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk
Godów, dnia 07 czerwca 2010 r.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Beata Wala |
Data wprowadzenia: | 2010-06-08 07:15:57 |
Opublikował: | Beata Wala |
Data publikacji: | 2010-06-08 07:15:57 |
Ostatnia zmiana: | 2010-06-08 07:18:29 |
Ilość wyświetleń: | 426 |