URZĄD GMINY W GODOWIE

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY:


Referent ds. pozyskiwania środków pomocowych

w Urzędzie Gminy w Godowie




  1. Nazwa i adres jednostki:

    Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

  2. Określenie stanowiska urzędniczego:

Referent ds. pozyskiwania środków pomocowych.

  1. Wymagania niezbędne:

a) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;

b) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

  1. nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;

  1. cieszy się nieposzlakowaną opinią;

e) posiada wykształcenie wyższe;

f) znajomość ustawy o samorządzie gminnym;

g) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;

h) praktyczna znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych;

i) znajomość przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości (w tym podatku VAT);

f) biegłość w posługiwaniu się komputerem.


4. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość co najmniej jednego języka obcego (w tym języka niemieckiego);

b) rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy;

c) odporność na stres;

d) wysoka kultura osobista;

e) prawo jazdy kategorii B;

f) mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.


5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:

1) przygotowywanie wniosków, dokumentacji i załączników dotyczących pozyskiwania środków z programów, funduszy i innych organizacji;

2) rozliczanie środków pomocowych;

3) prowadzenie ewidencji złożonych wniosków, raportów, rozliczeń;

4) współpraca z innymi instytucjami;

5) wyszukiwanie na bieżąco innych programów w celu pozyskiwania dodatkowych możliwości finansowych, zapoznawanie się z wytycznymi i ich przedstawianie.


6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) curriculum vitae;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku


        i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie                 pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia                 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o                 treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.


7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu – pokój nr 11, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. pozyskiwania środków pomocowych w Urzędzie Gminy w Godowie w terminie do dnia 24 stycznia 2007 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.


9. Informujemy, iż pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy.


Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Godowie w sekretariacie. Informacji udziela Pani Beata Musioł - tel.4765065, 4765063 wew. 22


Godów, dnia 08 stycznia 2007 r.

W ó j t

/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk