NABÓR NA WOLNE STANOWISKO ds. informatycznych w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Godów
URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Stanowisko ds. informatycznych w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy w Godowie
1.Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
2.Określenie stanowiska urzędniczego:
stanowisko ds. informatycznych w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień Publicznych
3.Wymagania niezbędne:
a) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
b) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
c)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
d)nieposzlakowana opinia;
e) wykształcenie wyższe informatyczne;
f) znajomość sprzętu klasy PC, umiejętność jego konfigurowania;
g) umiejętność administracji systemami informatycznymi (systemy operacyjne MS Windows, Linux, serwery baz danych, serwery plików, serwery www i poczty elektronicznej, pakiet biurowy OpenOffice.org);
h) umiejętność administracji sieciami lokalnymi;
i) znajomość zagadnień bezpieczeństwa teleinformatycznego, zabezpieczeń sieci LAN;
j) znajomość zagadnień dotyczących podpisu elektronicznego;
k) znajomość obsługi programów graficznych;
l) podstawowa znajomość PHP, Java Script, HTML, CSS;
ł) znajomość rynku dostawców usług, sprzętu i rozwiązań informatycznych;
m) znajomość przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, podpisu elektronicznego, prawa autorskiego.
4. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość systemów operacyjnych UNIX/Linux;
b) znajomość języka angielskiego pozwalającego na biegłe rozumienie dokumentacji technicznej;
c) znajomość zasad licencjonowania i zarządzania oprogramowaniem;
d) prawo jazdy kategorii B;
e) mile widziane roczne doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w obsłudze większej grupy użytkowników (około 25 osób).
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
1)zapewnienie sprawnego funkcjonowania i prawidłowego utrzymania sieci komputerowej oraz opieka nad systemem oprogramowania urzędu gminy;
2)archiwizacja i pielęgnacja baz danych zgodnie z przepisami prawa;
3)modyfikacja parametrów oprogramowania użytkowego;
4)obsługa poczty elektronicznej;
5)opracowywanie i ciągłe uzupełnianie oraz bieżące aktualizowanie informacji internetowych dotyczących problematyki gminnej;
6)administrowanie i prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu;
7)prowadzenie spraw związanych Systemem Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej tzw. SEKAP;
8)realizowanie zadań Administratora Systemu Teleinformatycznego i Administratora Systemu Informatycznego;
9)zapewnienie funkcjonowania oraz przestrzegania zasad i wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych oraz zgodności ich funkcjonowania ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa, a także kontrola przestrzegania bezpiecznej eksploatacji;
10)informatyczna ochrona danych osobowych.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego; (pobierz)
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu – pokój nr 11, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Stanowisko ds. informatycznych w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy w Godowie w terminie do dnia 15 maja 2007 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.
9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 czerwca 2007 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Godowie - informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).
Godów, dnia 27 kwietnia 2007 r.
Wójt
/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Rafał Grieger |
Data wprowadzenia: | 2007-04-27 10:50:11 |
Opublikował: | Rafał Grieger |
Data publikacji: | 2007-04-27 10:50:11 |
Ostatnia zmiana: | 2007-06-15 13:36:31 |
Ilość wyświetleń: | 371 |