Nabór na wolne stanowisko: Referent ds. inwestycyjnych w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Godowie
URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Referent ds. inwestycyjnych w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej
Urzędu Gminy w Godowie
1. Nazwa i adres
jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Referent ds. inwestycyjnych w Referacie Budownictwa i Gospodarki
Komunalnej Urzędu Gminy w Godowie.
3. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
b) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
nieposzlakowana opinia;
e) wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, inżynieria miejska);
f) prawo jazdy kategorii B.
4. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
b) uprawnienia budowlane.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
A) Z zakresu inwestycji infrastruktury technicznej:
1) prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych (budownictwo wielko kubaturowe, infrastruktura techniczna: sieci kanalizacyjne, wodociągowe, energetyczne, telekomunikacyjne);
2) nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy oraz dotacji celowych;
3) organizowanie odbiorów końcowych oraz przekazywanie obiektów użytkownikom;
4) rozliczanie zakończonych inwestycji;
5) przygotowanie i nadzór nad realizacją uzbrojenia gruntów komunalnych;
6) dokonywanie wszelkich uzgodnień w zakresie infrastruktury technicznej gminy;
7) reprezentowanie inwestora na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę;
8) współdziałanie z jednostkami energetyki, telekomunikacji, gazownictwa, wodociągów w zakresie utrzymania, modernizacji, remontów istniejącej infrastruktury technicznej, a także dążenie do dalszego jej rozwoju;
9) rozliczanie i kontrola kosztów za zużycie energii elektrycznej, gazu, wody z obiektów podległych gminie.
B) Z zakresu utrzymania przejść granicznych:
1) wykonywanie obowiązków administratora przejść granicznych: Gołkowice, Łaziska, Skrbeńsko;
2) bieżące utrzymanie przejść granicznych;
3) koordynowanie funkcjonowania przejść granicznych z administracją rządową i wyspecjalizowanymi służbami;
4) nadzór nad pracownikami obsługi przejścia granicznego;
5) zapewnianie pracownikom obsługi przejścia granicznego niezbędnych środków czystości i innych artykułów gospodarczych.
C) Z zakresu drogownictwa:
1) modernizacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego;
2) prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych ( budownictwo drogowe);
3) nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy oraz dotacji celowych;
4) organizowanie odbiorów końcowych oraz przekazywanie obiektów użytkownikom;
5) rozliczanie zakończonych inwestycji;
6) zaliczanie drogi do określonej kategorii dróg gminnych, zakładowych;
7) zarządzanie, ochrona i oznakowanie dróg gminnych i wewnętrznych;
8) opracowanie projektów planów rozwoju sieci drogowej, a także planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych;
9) utrzymanie nawierzchni, chodników i innych urządzeń związanych z drogą.
D) Z zakresu zadań pozostałych:
1) przygotowywanie danych do Biuletynu Informacji Publicznej;
2) udział w pracach komisji przetargowej.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody
na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi
zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z
dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002
r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z
dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001
r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu – pokój nr 11, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. inwestycyjnych w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Godowie w terminie do dnia 03 lipca 2007 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.
9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 sierpnia 2007 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Godowie – informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).
Godów, dnia 14 czerwca 2007 r.
Wójt
/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Rafał Grieger |
Data wprowadzenia: | 2007-06-15 13:34:19 |
Opublikował: | Rafał Grieger |
Data publikacji: | 2007-06-15 13:34:19 |
Ostatnia zmiana: | 2007-07-11 11:51:19 |
Ilość wyświetleń: | 486 |