URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY:


Referent ds. inwestycyjnych w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej

Urzędu Gminy w Godowie


1. Nazwa i adres jednostki:
    Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

2. Określenie stanowiska urzędniczego:
    Referent ds. inwestycyjnych w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy       w Godowie.

3. Wymagania niezbędne:

a) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku;

b) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;

  1. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

  1. nieposzlakowana opinia;

e) wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, inżynieria miejska);

f) prawo jazdy kategorii B.


4. Wymagania dodatkowe:

a) mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;

b) uprawnienia budowlane.


5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:

A) Z zakresu inwestycji infrastruktury technicznej:

1) prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych (budownictwo wielko kubaturowe, infrastruktura techniczna: sieci kanalizacyjne, wodociągowe, energetyczne, telekomunikacyjne);

2) nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy oraz dotacji celowych;

3) organizowanie odbiorów końcowych oraz przekazywanie obiektów użytkownikom;

4) rozliczanie zakończonych inwestycji;

5) przygotowanie i nadzór nad realizacją uzbrojenia gruntów komunalnych;

6) dokonywanie wszelkich uzgodnień w zakresie infrastruktury technicznej gminy;

7) reprezentowanie inwestora na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę;

8) współdziałanie z jednostkami energetyki, telekomunikacji, gazownictwa, wodociągów w zakresie utrzymania, modernizacji, remontów istniejącej infrastruktury technicznej, a także dążenie do dalszego jej rozwoju;

9) rozliczanie i kontrola kosztów za zużycie energii elektrycznej, gazu, wody z obiektów podległych gminie.


B) Z zakresu utrzymania przejść granicznych:

1) wykonywanie obowiązków administratora przejść granicznych: Gołkowice, Łaziska, Skrbeńsko;

2) bieżące utrzymanie przejść granicznych;

3) koordynowanie funkcjonowania przejść granicznych z administracją rządową i wyspecjalizowanymi służbami;

4) nadzór nad pracownikami obsługi przejścia granicznego;

5) zapewnianie pracownikom obsługi przejścia granicznego niezbędnych środków czystości i innych artykułów gospodarczych.


C) Z zakresu drogownictwa:

1) modernizacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego;

2) prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych ( budownictwo drogowe);

3) nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy oraz dotacji celowych;

4) organizowanie odbiorów końcowych oraz przekazywanie obiektów użytkownikom;

5) rozliczanie zakończonych inwestycji;

6) zaliczanie drogi do określonej kategorii dróg gminnych, zakładowych;

7) zarządzanie, ochrona i oznakowanie dróg gminnych i wewnętrznych;

8) opracowanie projektów planów rozwoju sieci drogowej, a także planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych;

9) utrzymanie nawierzchni, chodników i innych urządzeń związanych z drogą.


D) Z zakresu zadań pozostałych:

1) przygotowywanie danych do Biuletynu Informacji Publicznej;

2) udział w pracach komisji przetargowej.


6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;

i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.


7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu – pokój nr 11, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. inwestycyjnych w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Godowie w terminie do dnia 03 lipca 2007 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.


9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 sierpnia 2007 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Godowie – informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).


Godów, dnia 14 czerwca 2007 r.



Wójt


/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk