Referent ds. zamówień publicznych i informacji w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy w Godowie
URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Referent ds. zamówień publicznych i informacji
w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień Publicznych
Urzędu Gminy w Godowie
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
Określenie stanowiska urzędniczego:
Referent ds. zamówień publicznych i informacji w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień
Publicznych Urzędu Gminy w Godowie
Wymagania niezbędne:
a) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
b) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
nieposzlakowana opinia;
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne;
f) znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych;
g) znajomość zagadnień zakresu przepisów Kodeksu Cywilnego (w szczególności w zakresie sporządzania projektów umów o udzielenie zamówienia publicznego);
h) znajomość zagadnień finansów publicznych.
4. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
b) umiejętność pracy w zespole;
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
A) z zakresu zamówień publicznych:
obsługa prowadzonych postępowań;
ustalanie formy zamówienia publicznego;
kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych wydziałów stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych;
udzielanie wyjaśnień komórkom organizacyjnym i samodzielnym stanowiskom pracy przy opracowywaniu materiałów źródłowych;
udzielanie pomocy w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych w jednostkach organizacyjnych Gminy;
prowadzenie rejestru zamówień publicznych Urzędu, odwołań i protestów;
rozpatrywanie protestów kierowanych do zamawiającego;
rozpatrywanie odwołań w imieniu Urzędu do Urzędu Zamówień Publicznych;
nadzorowanie przestrzegania w Urzędzie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawach związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania tematów i dokumentów celem prawidłowego przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne;
wykonywanie wszystkich ustawowych zapisów dotyczących zamówień publicznych oraz uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta.
B) z zakresu zadań pozostałych:
opracowywanie i ciągłe uzupełnianie oraz bieżące aktualizowanie informacji internetowych dotyczących problematyki gminnej;
obsługa Urzędu i organów Gminy w zakresie publikacji ogłoszeń prasowych:
- sporządzenie dla mediów informacji dotyczących bieżących spraw Gminy;
- opracowywanie publikacji dotyczących funkcjonowania organów samorządowych;
propagowanie osiągnięć gminy, informowanie mediów o programach i decyzjach władz samorządowych;
upowszechnianie idei samorządowej oraz polityki władz Gminy;
współpraca z redakcją gazetki JESTEŚMY;
obsługa finansowa projektów i rozliczanie pozyskanych środków pomocowych.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu – pokój nr 11, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. zamówień publicznych i informacji w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy w Godowie w terminie do dnia 12 lipca 2007 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.
9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi w miesiącu sierpniu 2007 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Godowie – informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).
Godów, dnia 28 czerwca 2007 r.
Wójt
/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Rafał Grieger |
Data wprowadzenia: | 2007-06-28 16:44:05 |
Opublikował: | Rafał Grieger |
Data publikacji: | 2007-06-28 16:44:05 |
Ostatnia zmiana: | 2007-09-05 07:43:25 |
Ilość wyświetleń: | 310 |