URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY:


Referent ds. zamówień publicznych i informacji

w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień Publicznych

Urzędu Gminy w Godowie



  1. Nazwa i adres jednostki:

    Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

  2. Określenie stanowiska urzędniczego:

Referent ds. zamówień publicznych i informacji w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień

Publicznych Urzędu Gminy w Godowie

  1. Wymagania niezbędne:

a) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku;

b) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;

  1. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

  1. nieposzlakowana opinia;

e) wykształcenie wyższe ekonomiczne;

f) znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych;

g) znajomość zagadnień zakresu przepisów Kodeksu Cywilnego (w szczególności w zakresie sporządzania projektów umów o udzielenie zamówienia publicznego);

h) znajomość zagadnień finansów publicznych.


4. Wymagania dodatkowe:

a) mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;

b) umiejętność pracy w zespole;


5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:


A) z zakresu zamówień publicznych:

  1. obsługa prowadzonych postępowań;

  2. ustalanie formy zamówienia publicznego;

  3. kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych wydziałów stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych;

  4. udzielanie wyjaśnień komórkom organizacyjnym i samodzielnym stanowiskom pracy przy opracowywaniu materiałów źródłowych;

  5. udzielanie pomocy w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych w jednostkach organizacyjnych Gminy;

  6. prowadzenie rejestru zamówień publicznych Urzędu, odwołań i protestów;

  7. rozpatrywanie protestów kierowanych do zamawiającego;

  8. rozpatrywanie odwołań w imieniu Urzędu do Urzędu Zamówień Publicznych;

  9. nadzorowanie przestrzegania w Urzędzie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

  10. przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawach związanych z udzielaniem zamówień publicznych;

  11. współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania tematów i dokumentów celem prawidłowego przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne;

  12. wykonywanie wszystkich ustawowych zapisów dotyczących zamówień publicznych oraz uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta.


B) z zakresu zadań pozostałych:

  1. opracowywanie i ciągłe uzupełnianie oraz bieżące aktualizowanie informacji internetowych dotyczących problematyki gminnej;

  2. obsługa Urzędu i organów Gminy w zakresie publikacji ogłoszeń prasowych:

    - sporządzenie dla mediów informacji dotyczących bieżących spraw Gminy;

    - opracowywanie publikacji dotyczących funkcjonowania organów samorządowych;

  3. propagowanie osiągnięć gminy, informowanie mediów o programach i decyzjach władz samorządowych;

  4. upowszechnianie idei samorządowej oraz polityki władz Gminy;

  5. współpraca z redakcją gazetki JESTEŚMY;

  6. obsługa finansowa projektów i rozliczanie pozyskanych środków pomocowych.

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.


7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu – pokój nr 11, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. zamówień publicznych i informacji w Biurze Informacji, Promocji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy w Godowie w terminie do dnia 12 lipca 2007 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.


9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi w miesiącu sierpniu 2007 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.


Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy w Godowie – informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).


Godów, dnia 28 czerwca 2007 r.

Wójt

/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk