OGŁASZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY: młodszy referent ds. kancelaryjnych w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Godowie
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Młodszy referent ds. kancelaryjnych
w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Godowie
- Biuro Informacji Klienta -
w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Godowie
- Biuro Informacji Klienta -
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Młodszy referent ds. kancelaryjnych w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich
3. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe z zakresu administracji, samorządu terytorialnego, informatyki lub pokrewne;
b) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
c) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
d)praktyczna znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, znajomość przepisów prawnych z zakresu zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;
e) dobra znajomość obsługi komputera;
f) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
g) nieposzlakowana opinia;
4. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość języka obcego;
b) umiejętność pracy w zespole;
c) rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy;
d) komunikatywność i wysoka kultura osobista;
e) mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
1. prowadzenie centralnego rejestru korespondencji wpływającej do urzędu w formie elektronicznej i papierowej ;
2. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz sporządzanie sprawozdań z ich analizy;
3. obsługa centrali telefonicznej urzędu;
4. obsługa kserokopiarki oraz usługi kserograficzne;
5. prowadzenie rejestru sprzedaży i podatku należnego VAT od sprzedaży niefakturowanej (usługi ksero, fax)
6. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Urzędu w niezbędny sprzęt biurowy, materiały biurowe i kancelaryjne oraz w środki czystości;
7. sporządzanie umów w zakresie realizacji zadań określonych w pkt.6;
8. przyjmowanie obwieszczeń, pism sądowych lub prokuratorskich w wypadkach niemożności doręczania ich adresatowi w jego miejscu zamieszkania;
9. udzielanie informacji interesantom w podstawowym zakresie funkcjonowania komórek organizacyjnych Urzędu Gminy;
10. z chwilą uruchomienia w urzędzie Punktu Urzędu Rejestracji w ramach projektu SEKAP do zadań należeć będzie :
* przeglądanie listy wniosków o wydanie certyfikatu oraz wszystkich danych z nią związanych
* realizacja procesu wydania certyfikatu na podstawie danych przedstawionych przez Subskrybenta
* przeglądanie danych zarejestrowanych Subskrybentów
* opcjonalne rejestrowanie Subskrybentów w systemie
* zmiany stanu certyfikatu
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) curriculum vitae;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami);
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent ds. kancelaryjnych w w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Godowie w terminie do dnia 16 grudnia 2008 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.
9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 stycznia 2009 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).
Godów, dnia 02 grudnia 2008 r.
Wójt
/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Tkocz |
Data wprowadzenia: | 2008-12-02 15:08:50 |
Opublikował: | Łukasz Tkocz |
Data publikacji: | 2008-12-02 15:08:50 |
Ostatnia zmiana: | 2010-06-04 10:13:02 |
Ilość wyświetleń: | 297 |