URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY:


Młodszy referent ds. kancelaryjnych

w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Godowie

- Biuro Informacji Klienta -


   1. Nazwa i adres jednostki:

     
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

   2. Określenie stanowiska urzędniczego:

     
Młodszy referent ds. kancelaryjnych w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich

   3. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe z zakresu administracji, samorządu terytorialnego, informatyki lub pokrewne;

b) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

c) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;

d)praktyczna znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, znajomość przepisów prawnych z zakresu zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;

e) dobra znajomość obsługi komputera;

f) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

g) nieposzlakowana opinia;

4. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość języka obcego;

b) umiejętność pracy w zespole;

c) rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy;

d) komunikatywność i wysoka kultura osobista;

e) mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:

  
1. prowadzenie centralnego rejestru korespondencji wpływającej do urzędu w formie elektronicznej i papierowej ;
   2. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz sporządzanie sprawozdań z ich analizy;
   3. obsługa centrali telefonicznej urzędu;
   4. obsługa kserokopiarki oraz usługi kserograficzne;
   5. prowadzenie rejestru sprzedaży i podatku należnego VAT od sprzedaży niefakturowanej (usługi ksero, fax)
   6. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Urzędu w niezbędny sprzęt biurowy, materiały biurowe i kancelaryjne oraz w środki czystości;
   7. sporządzanie umów w zakresie realizacji zadań określonych w pkt.6;
   8. przyjmowanie obwieszczeń, pism sądowych lub prokuratorskich w wypadkach niemożności doręczania ich adresatowi w jego miejscu zamieszkania;
   9. udzielanie informacji interesantom w podstawowym zakresie funkcjonowania komórek organizacyjnych Urzędu Gminy;
  10. z chwilą uruchomienia w urzędzie Punktu Urzędu Rejestracji w ramach projektu SEKAP do zadań należeć będzie :

    * przeglądanie listy wniosków o wydanie certyfikatu oraz wszystkich danych z nią związanych
    * realizacja procesu wydania certyfikatu na podstawie danych przedstawionych przez Subskrybenta
    *  przeglądanie danych zarejestrowanych Subskrybentów
    *  opcjonalne rejestrowanie Subskrybentów w systemie
    *  zmiany stanu certyfikatu

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) curriculum vitae;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;

i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:

      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami);

j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

7.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent ds. kancelaryjnych w w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Godowie w terminie do dnia 16 grudnia 2008 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.

9.
Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 stycznia 2009 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).


Godów, dnia 02 grudnia 2008 r.

                                                                         Wójt

                                                        /-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk