Nabór na wolne stanowisko: Referent ds. funduszu alimentacyjnego w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów
URZĄD GMINY GODÓW OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Referent ds. funduszu alimentacyjnego
w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Referent ds. funduszu alimentacyjnego w Referacie Finansowym Urzędu
Gminy Godów.
3. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, socjologia, resocjalizacja, pomoc społeczna i pokrewne lub podyplomowe z w/wym kierunków;
b) znajomość przepisów z zakresu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o świadczeniach rodzinnych, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,
c) umiejętność pracy na komputerze.
4. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,
d) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
e) dyspozycyjność, odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność negocjowania,
f) dokładność, terminowość, samodyscyplina;
g) mile widziany stopień niepełnosprawności.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
A) Zadania główne:
I. Działania podejmowane wobec dłużników alimentacyjnych:
1. przyjmowanie wniosków od wierzycieli o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego;
2. występowanie do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań wobec dłużników alimentacyjnych;
3. występowanie do organów prowadzących postępowanie egzekucyjne o wydanie zaświadczenia zawierającego informacje o stanie, egzekucji, przyczynach bezskuteczności oraz podjętych działań mających na celu wyegzekwowanie należności alimentacyjnych;
4. przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych z dłużnikami w celu ustalenia sytuacji rodzinnej, dochodowej, zawodowej i zdrowotnej dłużnika alimentacyjnego, ustalenie przyczyn nie wywiązywania się z obowiązku alimentacji;
5. przeprowadzanie działań mających na celu sporządzenie oświadczenia majątkowego dłużnika;
6. występowanie do Ośrodków Pomocy Społecznej o udzielenie informacji dotyczącej korzystania z pomocy społecznej dłużnika alimentacyjnego;
7. przekazywanie komornikowi prowadzącemu egzekucję informacji ustalonych w toku postępowania z dłużnikiem;
8. pomoc dłużnikowi w wywiązaniu się ze zobowiązań alimentacyjnych:
zobowiązanie i dopilnowanie obowiązku zarejestrowania dłużnika w PUP jako osoby poszukującej zatrudnienia,
występowanie do Starosty o aktywizację zawodową,
kierowanie wniosków do Starosty o skierowanie dłużnika alimentacyjnego do robót publicznych lub prac organizowanych na zasadzie robót publicznych;
9. działania podejmowane wobec dłużnika odmawiającego współpracy z organem właściwym:
kierowanie do prokuratury wniosków o ściganie za przestępstwo z art.209 kk, tj. uchylanie się od ciążącego na nim z mocy ustawy lub orzeczenia sądowego obowiązku opieki przez niełożenie na utrzymanie osoby najbliższej;
kierowanie wniosków do Starosty o zatrzymanie prawa jazdy;
10. występowanie do Starosty z wnioskami o zwrot zatrzymanych praw jazdy dłużnikom, którzy podjęli współdziałanie z organem właściwym;
11. informowanie organu właściwego wierzyciela o podjętych działaniach wobec dłużnika.
II. Działania wobec osób uprawnionych do alimentów:
1. przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
2. przygotowanie decyzji w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
3. ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń z funduszu;
4. sporządzanie list wypłat;
5. przygotowywanie poleceń przelewów dla osób uprawnionych do korzystania ze świadczeń funduszu alimentacyjnego;
6. sporządzanie sprawozdań o wydatkach na świadczenia z funduszu alimentacyjnego;
7. wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
8. współpraca z ROPS, ZUS, PUP, GOPS;
9. przygotowywanie akt do archiwum.
B) Zadania pozostałe:
1. Wykonywanie innych zadań według wskazań bezpośredniego przełożonego oraz kierownictwa urzędu.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Referent ds. funduszu alimentacyjnego w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Godów w terminie do dnia 30 czerwca 2008 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.
9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 sierpnia 2008 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).
Godów, dnia 16 czerwca 2008 r.
Wójt
/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Tkocz |
Data wprowadzenia: | 2008-06-17 10:29:20 |
Opublikował: | Łukasz Tkocz |
Data publikacji: | 2008-06-17 10:29:20 |
Ostatnia zmiana: | 2008-08-13 07:54:50 |
Ilość wyświetleń: | 304 |