URZĄD GMINY GODÓW OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

Młodszy referent ds. ewidencji ludności
w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów


1.Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

2.Określenie stanowiska urzędniczego:
Młodszy referent ds. ewidencji ludności w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich  Urzędu Gminy Godów.

3.Wymagania niezbędne:
a)  wykształcenie:
- wyższe o kierunku administracja lub pokrewnym;
- średnie oraz conajmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
b) znajomość przepisów prawnych z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;
c) umiejętność pracy na komputerze.

4. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,
d) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
e) dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność,
f) dokładność, terminowość, samodyscyplina.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
A) Zadania główne:
1) dokonywanie zameldowań i wymeldowań obywateli polskich na  pobyt stały i na pobyt czasowy;
2) dokonywanie zameldowań i wymeldowań cudzoziemców;
3) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie meldunkowym;
4) meldowanie noworodków wg otrzymanych odpisów aktów urodzenia;
5) bieżące przekazywanie danych o urodzeniach – wniosków o nadanie PESEL (eksport urodzeń);
6) aktualizacja rejestru stałych mieszkańców w zakresie zmian adresowych, stanu cywilnego;
7) realizacja zadań wynikających z wojskowego obowiązku meldunkowego (przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych, zawiadomienia WKU);
8) przekazywanie informacji do CBD,TBD i WKU o zmianach;
9) wydawanie zaświadczeń, poświadczeń zameldowań  i wymeldowań na wymaganych drukach;
10) udzielanie informacji adresowych;
11) aktualizacja kartoteki przejściowej;
12) prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestrów wyborców oraz sporządzanie meldunków o stanie rejestru wyborców i przesyłanie do Krajowego Biura Wyborczego;
13) sporządzanie spisów wyborców;
14) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji ludności;
15) prowadzenie spraw związanych z organizacją przygotowań i  przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendów;
16) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji ludności zameldowanych na pobyt stały;
17) sporządzanie sprawozdań z badania ludności zameldowanych na pobyt czasowy D-W1, D-W2, D-W3;
18) przesyłanie właściwym dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie zameldowania dzieci i młodzieży w wieku od 3 do 18 lat;
19) przekazywanie informacji o zgonach do Urzędu Skarbowego;
20) sporządzanie i przekazywanie informacji publicznej w zakresie prowadzonych zadań do Biuletynu Informacji Publicznej;
21) wykonywanie innych zadań należących do właściwości referatu w ramach ustalonych zastępstw oraz poleceń Sekretarza Gminy.

B) Zadania pozostałe:
Wykonywanie innych zadań według wskazań bezpośredniego przełożonego oraz kierownictwo urzędu.     
 
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997  r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu,  w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent ds. ewidencji ludności w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów w terminie do dnia 01 sierpnia 2008 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.
9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01września 2008 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny  pracy - na czas określony.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela  Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).

Kwestionariusz do pobrania.

Godów, dnia 17 lipca 2008 r.                 
                                             
                                                                                                   Wójt

                                                                                                  /-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk