URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY : Młodszy referent ds. ewidencji ludności w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów
URZĄD GMINY GODÓW OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Młodszy referent ds. ewidencji ludności
w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Młodszy referent ds. ewidencji ludności
w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów
1.Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
2.Określenie stanowiska urzędniczego:
Młodszy referent ds. ewidencji ludności w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów.
3.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie:
- wyższe o kierunku administracja lub pokrewnym;
- średnie oraz conajmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
b) znajomość przepisów prawnych z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;
c) umiejętność pracy na komputerze.
4. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,
d) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
e) dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność,
f) dokładność, terminowość, samodyscyplina.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
A) Zadania główne:
1) dokonywanie zameldowań i wymeldowań obywateli polskich na pobyt stały i na pobyt czasowy;
2) dokonywanie zameldowań i wymeldowań cudzoziemców;
3) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie meldunkowym;
4) meldowanie noworodków wg otrzymanych odpisów aktów urodzenia;
5) bieżące przekazywanie danych o urodzeniach – wniosków o nadanie PESEL (eksport urodzeń);
6) aktualizacja rejestru stałych mieszkańców w zakresie zmian adresowych, stanu cywilnego;
7) realizacja zadań wynikających z wojskowego obowiązku meldunkowego (przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych, zawiadomienia WKU);
8) przekazywanie informacji do CBD,TBD i WKU o zmianach;
9) wydawanie zaświadczeń, poświadczeń zameldowań i wymeldowań na wymaganych drukach;
10) udzielanie informacji adresowych;
11) aktualizacja kartoteki przejściowej;
12) prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestrów wyborców oraz sporządzanie meldunków o stanie rejestru wyborców i przesyłanie do Krajowego Biura Wyborczego;
13) sporządzanie spisów wyborców;
14) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji ludności;
15) prowadzenie spraw związanych z organizacją przygotowań i przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendów;
16) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji ludności zameldowanych na pobyt stały;
17) sporządzanie sprawozdań z badania ludności zameldowanych na pobyt czasowy D-W1, D-W2, D-W3;
18) przesyłanie właściwym dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie zameldowania dzieci i młodzieży w wieku od 3 do 18 lat;
19) przekazywanie informacji o zgonach do Urzędu Skarbowego;
20) sporządzanie i przekazywanie informacji publicznej w zakresie prowadzonych zadań do Biuletynu Informacji Publicznej;
21) wykonywanie innych zadań należących do właściwości referatu w ramach ustalonych zastępstw oraz poleceń Sekretarza Gminy.
B) Zadania pozostałe:
Wykonywanie innych zadań według wskazań bezpośredniego przełożonego oraz kierownictwo urzędu.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Młodszy referent ds. ewidencji ludności w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów w terminie do dnia 01 sierpnia 2008 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.
9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01września 2008 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).
Kwestionariusz do pobrania.
Godów, dnia 17 lipca 2008 r.
Wójt
/-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Tkocz |
Data wprowadzenia: | 2008-07-18 07:39:02 |
Opublikował: | Łukasz Tkocz |
Data publikacji: | 2008-07-18 07:39:02 |
Ostatnia zmiana: | 2008-11-10 14:36:21 |
Ilość wyświetleń: | 468 |