URZĄD GMINY W GODOWIE   OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

Inspektor ds. inwestycji
w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej



1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Inspektor ds. inwestycji w Referacie  Budownictwa i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Godów.

3.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe z zakresu  budownictwa;
b) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
c) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
d) co najmniej trzyletnie doświadczenie;
e) uprawnienia budowlane wykonawcze (drogowe, konstrukcyjno-budowlane);
f) znajomość przepisów prawnych z zakresu budownictwa, zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;
g) dobra znajomość obsługi komputera;
h) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
i) nieposzlakowana opinia;

4.  Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność kosztorysowania;
b)umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do    wykonywania zadań,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
e) rzetelność, solidność, kultura osobista

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:

1) prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych (budownictwo kubaturowe, budownictwo drogowe);
2) nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy oraz środków zewnętrznych;
3) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami;
4) organizowanie odbiorów końcowych oraz przekazywanie obiektów użytkownikom;
5) rozliczanie zakończonych inwestycji;
6) zarządzanie, ochrona i oznakowanie dróg gminnych i wewnętrznych;
7) opracowanie projektów planów rozwoju sieci drogowej, a także planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych;
8) dokonywanie przeglądów technicznych (rocznych, 5 letnich) budynków gminnych oraz gminnych obiektów mostowych;
9) udział w pracach komisji przetargowej.

6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997  r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu,  w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko:  Inspektor ds. Inwestycji w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej w terminie do dnia 16 stycznia 2009 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.

9. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 lutego 2009 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny  pracy - na czas określony.
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela  Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).

Godów, dnia 22 grudnia  2008 r.                 
                                             
                                                                                                  Wójt

                                                                                                 /-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk