URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY:


Inspektor ds. inwestycji

w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej


   1. Nazwa i adres jednostki:

     
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

   2.Określenie stanowiska urzędniczego:

    
  Inspektor ds. inwestycji w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Godów.

   3.Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa;

b) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

c) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;

d) conajmniej trzyletnie doświadczenie;

e) uprawnienia budowlane wykonawcze (drogowe, konstrukcyjno-budowlane);

f) znajomość przepisów prawnych z zakresu budownictwa, zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;

g) dobra znajomość obsługi komputera;

h) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;

i) nieposzlakowana opinia;

4. Wymagania dodatkowe:

a) umiejętność kosztorysowania;

b)umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do    wykonywania zadań,

c) umiejętność pracy w zespole,

d) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,

e) rzetelność, solidność, kultura osobista

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:

1) prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych (budownictwo kubaturowe, budownictwo drogowe);

2) nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu gminy oraz środków zewnętrznych;

3) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami;

4) organizowanie odbiorów końcowych oraz przekazywanie obiektów użytkownikom;

5) rozliczanie zakończonych inwestycji;

6) zarządzanie, ochrona i oznakowanie dróg gminnych i wewnętrznych;

7) opracowanie projektów planów rozwoju sieci drogowej, a także planów finansowania budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych;

8) dokonywanie przeglądów technicznych (rocznych, 5 letnich) budynków gminnych oraz gminnych obiektów mostowych;

9) udział w pracach komisji przetargowej.

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

b) curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

c) kserokopie świadectw pracy;

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

f) oryginał kwestionariusza osobowego;

g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;

i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:

      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

7.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu, w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor ds. Inwestycji w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej w terminie do dnia 16 grudnia 2008 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.

9.
Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 stycznia 2009 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umowami: na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy, oraz po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy - na czas określony.

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).


Godów, dnia 02 grudnia 2008 r.

                                                                                Wójt

                                                               /-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk