URZĄD GMINY W GODOWIE OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

na stanowisko  podinspektora ds. ogólno-kadrowych w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów



1.Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Godów, 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53

2.Określenie stanowiska urzędniczego:
stanowisko ds.ogólno-kadrowych w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów

3.Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe;
6) biegła obsługa komputera,
7) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,  przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych,  bezpieczeństwa i higieny pracy.

4.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi programu Symfonia;
b) doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej, rozliczania czasu pracy;
c) umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do    wykonywania zadań;
d) umiejętność pracy w zespole;
e) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności;
f) rzetelność, solidność, kultura osobista.
 
5. Doświadczenie zawodowe:
doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spraw kadrowych,

6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
- Prowadzenie spraw kadrowych oraz akt osobowych pracowników Urzędu Gminy i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy,
- Sporządzanie dokumentów będących podstawą do wypłaty wynagrodzenia za pracę oraz innych świadczeń związanych z pracą na zasadach i warunkach określonych w przepisach prawnych i Regulaminie Wynagradzania.
- Prowadzenie spraw oraz pełnej dokumentacji związanych ze szkoleniem pracowników, dokształcaniem oraz doskonaleniem zawodowym: organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, sporządzanie i prowadzenie harmonogramu i ocen szkoleń,
- Prowadzenie spraw i podejmowanie czynności oraz opracowywanie projektów umów do ich zawarcia w sprawach bhp, świadczeń zdrowotnych i obsługi prawnej urzędu,
- Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy we współdziałaniu z firmą doradczą,
- Prowadzenie spraw dotyczących emerytur i rent pracowników,
- Zapewnienie obsługi organizacyjno-technicznej Wójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi Gminy w zakresie prowadzonych przez nich spraw.

7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
b) curriculum vitae wraz z podpisaną klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) kserokopie świadectw pracy;
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
f) oryginał kwestionariusza osobowego;
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku;
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997  r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458).

j) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Informacji Klienta na parterze urzędu,  w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektora ds. ogólno-kadrowych w Referacie Ogólnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Godów w terminie do dnia 23 listopada 2009 r. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Informacji Klienta.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Godów.

10. Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 01 grudnia 2009 r. w pełnym wymiarze czasu pracy. Zawarcie umowy na czas nieokreślony zostanie poprzedzone umową na na czas określony nie przekraczający 6 miesięcy.
Osoba, która zostanie wybrana, będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego.

11. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Godów – informacji udziela  Pani Brygida Dobisz – Sekretarz Gminy (tel.4765065, 4765063 wew. 21).




                    Wójt Gminy Godów

                          /-/ mgr inż. Mariusz Adamczyk



Godów, dnia 10 listopada 2009 r.