1

NAZWA DOKUMENTU:

Decyzja w sprawie umorzenia, rozłożenia na raty, odroczenia terminu płatności podatku od nieruchomości i środków transportowych

2

NAZwa REFERATU ORAZ MIEJSCE ZŁOŻENIA dokumentu:

Referat Finansowy, Wymiar podatków i Księgowość podatkowa

Urząd Gminy Godów, ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów,

pok. 5, nr tel. 47-65-063 wew. 32 i 31

3

Wymagane dokumenty:

Podanie oraz dokumentacja określające trudną sytuację finansową firmy lub osoby fizycznej, zaświadczenie o korzystaniu z pomocy publicznej w okresie ostatnich trzech lat – wymagane dla przedsiębiorców.

4

Opłata skarbowa:

Bez opłat

5

Termin i sposób załatwienia:

Rozpatrzenie i wydanie decyzji następuje w terminie 1-go miesiąca od daty złożenia wymaganych dokumentów, a w sprawach wymagających przeprowadzenia dodatkowego postępowania do 2-ch miesięcy. Wymagane dokumenty składa się osobiści lub za pośrednictwem Poczty.

6

UWAGI:


7

PODSTAWA PRAWNA:

Ustawa z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa/ Dz.U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm./ oraz ustawa z dnia 12.01.1991 r./ Dz.u. Nr 121, poz. 844 z późn. zm/ o podatkach i opłatach lokalnych.