Decyzja w sprawie umorzenia, rozłożenia na raty, odroczenia terminu płatności podatku od nieruchomości i środków transportowych
1 |
NAZWA DOKUMENTU: |
Decyzja w sprawie umorzenia, rozłożenia na raty, odroczenia terminu płatności podatku od nieruchomości i środków transportowych |
---|---|---|
2 |
NAZwa REFERATU ORAZ MIEJSCE ZŁOŻENIA dokumentu: |
Referat Finansowy, Wymiar podatków i Księgowość podatkowa Urząd Gminy Godów, ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, pok. 5, nr tel. 47-65-063 wew. 32 i 31 |
3 |
Wymagane dokumenty: |
Podanie oraz dokumentacja określające trudną sytuację finansową firmy lub osoby fizycznej, zaświadczenie o korzystaniu z pomocy publicznej w okresie ostatnich trzech lat – wymagane dla przedsiębiorców. |
4 |
Opłata skarbowa: |
Bez opłat |
5 |
Termin i sposób załatwienia: |
Rozpatrzenie i wydanie decyzji następuje w terminie 1-go miesiąca od daty złożenia wymaganych dokumentów, a w sprawach wymagających przeprowadzenia dodatkowego postępowania do 2-ch miesięcy. Wymagane dokumenty składa się osobiści lub za pośrednictwem Poczty. |
6 |
UWAGI: |
|
7 |
PODSTAWA PRAWNA: |
Ustawa z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa/ Dz.U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm./ oraz ustawa z dnia 12.01.1991 r./ Dz.u. Nr 121, poz. 844 z późn. zm/ o podatkach i opłatach lokalnych. |
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Rafał Grieger |
Data wprowadzenia: | 2006-03-16 14:22:47 |
Opublikował: | Rafał Grieger |
Data publikacji: | 2006-03-16 14:22:47 |
Ostatnia zmiana: | 2008-07-03 11:51:40 |
Ilość wyświetleń: | 308 |