2

1

NAZWA DOKUMENTU:

Decyzja w sprawie umorzenia, rozłożenia na raty, odroczenia terminu płatności podatku rolnego i leśnego

NAZwa REFERATU ORAZ MIEJSCE ZŁOŻENIA dokumentu:

Referat Finansowy, Wymiar zobowiązań pieniężnych i Księgowość podatkowa

Urząd Gminy Godów, ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów,

pok. 5, nr tel. 47-65-063 wew. 32 i 31

3

Wymagane dokumenty:

Podanie oraz dokumentacja potwierdzająca trudną sytuację finansową podatnika (zaświadczenie o zarobkach, odcinek z renty, emerytury, potwierdzenie o korzystaniu z Ośrodka Pomocy Społecznej).

4

Opłata skarbowa:

Bez opłat

5

Termin i sposób załatwienia:

Wystawienie decyzji następuje w terminie 1-go miesiąca od daty złożenia wymaganych dokumentów, a w sprawach wymagających przeprowadzenia dodatkowego postępowania do 2-ch miesięcy. Decyzje wysyłane są listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres wskazany przez podatnika.

6

UWAGI:


7

PODSTAWA PRAWNA:

Ustawa o podatku rolnym z dn. 29.08.1997 r/ Dz.U 2006r nr 136 poz 969. Ordynacja podatkowa /Dz.U. Nr 8. poz. 60 wraz z późn. zm/.