Referat Finansowy
W dniach od 29.04 do 16.05.2008 roku przeprowadzono kontrolę problemową w Referacie Finansowym Urzędu Gminy na podstawie Zarządzenia nr 0152/18/08/KW z dnia 28.04.2008 roku oraz nr 0152/25/08/KW z dnia 12.05.2008 roku Wójta Gminy Godów.
W drodze czynności kontrolnych sprawdzano:
1. Umorzenia zaległości podatkowych w okresie od 01.01.2008 roku - udokumentowanie.
2. Gospodarkę drukami ścisłego zarachowania.
3. Świadczenia rodzinne.
4. Procedury kontrolne - stosowanie.
Ze względu na objętość dokumentacji kontrolnej oraz na zawarte w niej dane nie podlegające publikacji - nie zamieszcza się protokołu i załączników do niego na stronie BIP.
Dokumenty zostaną udostępnione na wniosek złożony w Urzędzie Gminy Godów w zakresie podlegającym udostępnieniu.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Tkocz |
Data wprowadzenia: | 2008-06-17 10:46:14 |
Opublikował: | Łukasz Tkocz |
Data publikacji: | 2008-06-17 10:46:14 |
Ostatnia zmiana: | 2008-06-17 10:46:14 |
Ilość wyświetleń: | 291 |